Evidence Based Care
فصلنامه مراقبت مبتنی بر شواهد
EBC
Medical Sciences
https://ebcj.mums.ac.ir/
0
2008-2487
2008-370X
en
jalali
0
0
1
gregorian
2014
10
1
4
3
online
1
fulltext
en
The effects of presence and guidance of a teacher on the anxiety of hospitalized children
مقاله پژوهشی اصیل کمی و کیفی
Original Quantitative and Qualitative Research Paper
آموزگار، بستری در بیمارستان، اضطراب، کودک
Teacher, Hospitalization, Anxiety, Child
15
22
https://ebcj.mums.ac.ir/article_2395.html
Tayebe
Reyhani
طیبه
طیبه
ریحانی
reyhanit@mums.ac.ir
8399
No
MS in Nursing, School of Nursing and Midwifery, Mashhad University of neinat and child, Mashhad, Iran
مربی گروه کودک و نوزاد، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایران
Tayebe
Pourghaznain
طیبه
طیبه
پورغزنین
pourghaznein@mums.ac.ir
8400
Yes
MScN., PhD Student in Nursing, Faculty member of the School of Nursing and Midwifery, Mashhad university of Medical Sciences, Mashhad, Iran
دانشجوی دکتری تخصصی آموزش پرستاری، مربی گروه داخلی جراحی، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایران
Zahra
Mousavi
8401
No
NMS in hospital imam reza; Mashhad University of neinat and child, Mashhad, Iran
Samaneh
Ghorbani
سمانه
سمانه
قربانی
8402
No
NMS in hospital imam reza; Mashhad University of neinat and child, Mashhad, Iran
کارشناس پرستاری، بخش اطفال بیمارستان امام رضا (ع)، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایران